Aspel-ADM: Cloud-Based Bedrijfsbeheer App
Aspel-ADM is een cloudgebaseerde app die de belangrijkste koop- en verkoopactiviteiten overal beheert, waardoor uw bedrijf productiever wordt en meer inkomen genereert.
Kenmerken:
- Eenvoudig en productief offertes, facturen en aankopen maken.
- Weet altijd de voorraad van uw producten, hun rotatie en kosten.
- Houd te allen tijde uw debiteurenstand bij.
- Beheer efficiënt verkoop, kosten en inkomsten.
- Behandel effectief uw catalogus van klanten, producten en diensten.
Facturen
Genereer de digitale fiscale factuur die u nodig heeft, zoals facturen, tariefontvangsten, huurovereenkomsten, creditnota's, betalingsbewijzen en voldoe aan het nieuwe annuleringsregime. Schakel add-ons in zoals loonstrookjes, IEDU, notarissen, donaties, voertuigverkoop, onder andere.
Rapporten
Genereer nuttige rapporten die u helpen een duidelijk beeld te krijgen van de staat van uw bedrijf, inclusief klantrekeningoverzichten, kasregisteroverzichten, documentoverzichten, kardex en prijslijsten.
Statistieken
Genereer statistieken die u helpen belangrijke realtime beslissingen te nemen, zoals het identificeren van uw belangrijkste klanten, best verkopende producten en winsten.
Mobiliteit
Open de app vanaf uw mobiele apparaat, tablet of pc. Een groot voordeel is dat u offline kunt werken en uw informatie kunt synchroniseren wanneer u verbinding maakt.
Wat is er nieuw
- Controleer de betalingen ontvangen door elke gebruiker en krijg een voorbeeld van de bewegingen en maandelijkse informatie van uw bedrijf.
- Uitgifte van betalingsbewijzen.
- Behandel de Speciale Belasting op Productie en Diensten (IEPS).
- Ontvang gedetailleerde rapporten.
Aspel-ADM is een basiscontrole-instrument voor kleine ondernemers, ondernemers en startups. Het is beschikbaar in de Basic en Premium versies.